من دو سه روز پیش حالا داریم بهم میزنیم رو تموم کردم . نسل خورشیدم یه سال و هفت هشت ماه پیش دیده بودم . 

هر دوتاشو کویین سونگ هه کیو بازی کرده . 

 

این نسل خورشیده 👇

نسل خورشید - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

بهترین سریال های کره ای؛ معرفی کامل ۲۸ سریال پرطرفدار از ژانرهای مختلف -  چطور

 

 

عکس فیلم نسل خورشید - عکس نودی 

 

 

 

و این  حالا داریم بهم میزنیمه 👇

 

 

حالا داریم بهم می‌زنیم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

 

سریال حالا داریم بهم میزنیم؛ سریال کره ای | آسمونی

 

 

سریال Now We're Breaking Up 2021 | دانلود سریال کره ای همین حالا جدا میشیم 

 

 

 

 

نسل خورشید 2016 

حالا داریم بهم میزنیم 2022 

 

 

حالا یه چیز بامزه بگم ؟

اولین سریال کره ای که دیدم نسل خورشید بود و خیلیییی خوشحالم که با نسل خورشید کی درامر شدم . 

و بنظرم نسل خورشید بهترین سریال کره ای بوده که تا به حال دیدم . بیشتر از نظر بازی خوب بازیگرا و کارگردانی و فیلمنامه خوب.

 

 

حالا 2 تا سوال از شما دارم 

با چه سریالی کیدرامر شدین ؟

حالا داریم بهم میزنیم رو بیشتر دوست دارین یا نسل خورشید و چرا ؟

پلیز کامنت 

 

 

 

پ . ن سونگ هه کیو و سونگ جونک کی بعد از سریال نسل خورشید با هم سال 2017 ازدواج کردن و سال 2019 به علت نامعلومی طلاق گرفتن . گفتم که بدونین 💚